Oj oj oj.. Fullt ös hela veckan!

Den här veckan har varit fullspäckad! Jag har ridit en ponny, skrittat med Tanten, jobbat och slitit i stallet. Har varit helt slut på kvällarna så har inte haft ork o blogga. Har somnat som en stock på kvällarna. 

Idag så tjuvstartade jag ridningen på Tanten. Skulle egentligen väntat tills imorgon men hjärtat sa nått annat.. 
Han har varit fullkomligt galen när jag skrittat honom. Kastat sig för han blivit rädd för skuggor, hoppat högt så fort det låtit något konstigt ljud, har knappt kommit upp på honom för han varit så laddad och rastlös. Så idag travade och galopperade jag lite. Red ca 15min i skritt först och sen avslutade 10min med trav o lite galopp. Vilken skillnad på häst efter.. Han såg harmonisk ut på blicken, avslappnad i musklerna och frustade nöjt. Det var verkligen behövligt för honom. 😊 
Tanten har aldrig varit en häst man kunnat ställa av helt. Han har för mycket energi och hjärnspöken för det, han blir nästan farlig att hantera då. 

Nu ska jag slappa i soffan, nästa vecka kommer bli lika händelsefull men då lovar jag på allt att uppdatera mer. 
(På fredag så kommer det en nyhet, om allt går som det ska 😉)


Glöm inte att spana in Stall Ohlén hindermaterial på Facebook eller på deras hemsida! 👍😀 



Ponnyn Susa som jag trimmade åt ägarinnan i onsdags. Jobbade på mycket bra! Supersöt!! 😍
#1 - Stina

Hej! Hur ser en vanlig dag ut för dig? Med jobb o häst o allt?

Svar: Hej! Jag tänkte skriva ett inlägg om min vardag, som visserligen ser ganska olika ut men det är ändå mycket som är lika 😊
Team Sandra Nordlund