Godkväll!

Jag har varit så trött dom senaste dagarma så ber om ursäkt för dålig uppdatering. 

Igår hade jag utsläpp i stallet, mockade och gjorde det vanliga. 😊
Idag var jag i stallet från lunch. Lunchfodrade alla hästarna, mockade min o Karins boxar, la in nytt spån, gjorde Tantens höpåsar och hinkar och mockade T's hage.. Sen när klockan började närma sig 14.30 började jag ta in alla hästar. Dom var sugna på att komma in och nästan alla stog vid grindarna o väntade.. 

Idag får jag börja skritta på hästskrället men jag valde en promenad runt slingan istället. (Slingan är en anlagd ridslinga som går runt stallet, ridhuset o bakom skogen.) 
Jag tänkte att jag skulle filma och berätta om Tanten när jag gick, men jag hade fullt sjå med att få med mig hunden och hålla hästen. 
Tanti har nerverna mer på utsidan nu och blev rädd för det mesta.. Snö som ramlade från träden, en stor sten, bilar ja.. Kaos haha! 😂

Imorgon ska Tanti få en längre promenad och på söndag ska jag börja skrittjobba honom uppsuttet. Han verkar må bra, är väääldigt pigg och på tårna och allmänt glad att få göra något igen 😊 

No scoope, no hope 😉

Nej, nu ska jag mysa med Jonas och Hugo i soffan. Vi hörs imorgon! ❄☃️