Tävlingssugen!

(Obs, detta inlägg är ej sponsrat)

Fy bubblan vad jag är tävlingssugen nu.. Men Tanten är behandlad igen och jag har ingen aning om hur framtiden ser ut för oss tyvärr. Återbesök den 2maj då vi även ska sko honom på Brunmåla. 

Men! Jag tänkte iallafall visa mina tävlingsschabrak o luvor. 😊


Det här är från Equiline, egen designat. Svart med orange E-logga och passpoal samt vit swarowski. Visst är det läckert? 


Equiline med sverige E-logga, marinblått med en gul och två blåa passpoaler. 


Nämen! Ett till Equilineschabrak. Brunt med massa bling!! Såå snyggt i solen 😍


Team-schabraket från Kamikazeryttare. Helt vanligt marinblått med den snygga loggan på! 
Schabraket kommer från Hööks. 


Dax för luvorna! 😄


Denna skönhet med massa bling kommer från Kyro Riding Gear. Köpte denna på Sihs förra året. Den är bara sååå jäkla snygg!!! 


This one är från GlenGordon. Fin och bra passform!


Nu har ni fått se vad jag brukar ha på tävling! Det märks inte att jag är såld på schabrak från Equiline va? 😉 Men jag gillar att dom är stadiga, ligger still under sadeln, är snygga efter tvätt.. Ja, dom är outstanding!! Enda nackdelen är väl priset.. Men jag köper hellre ett dyrare schabrak som håller sig snyggt, än tre billiga som är helt sneda efter en tvätt.. 

Ikväll kommer en update om Tanten och hur läget ser ut just nu! 😊

Hej så länge! 🦄
#1 - Josefin Nilsson

Så himla snygga! Älskar också Equiline-schabraken, precis som du skriver så håller de sig snygga hur länge som helst och då är det ju också värt priset :)

Svar: Ja men eller hur!! 😀
Team Sandra Nordlund