Stall Ohlén Hindermaterial


Jag har fått min första riktiga sponsor, innan har ju mamma och Henke sponsrat mig 😉

Jag är teamryttare för Stall Ohlén, dom ska sponsra mig med hindermaterial. Hur bra är inte det? Jag är så glad och det känns nästan lite overkligt att just jag fått den här chansen. 💖 

Vi har dåligt med material i ridhuset så detta är verkligen behövligt och hur bra som helst! 


Sååå glad över den här chansen!!
😃😃😃
#1 - Hanna

Kan du inte berätta mer om teamet? Hur många hästar har du osv?
Ha det bra!

Svar: Vill du veta mer om mitt team eller teamet jag är sponsrad av?

Jag har en häst, Tanten, som jag haft i tre år. Jag kommer skriva ett inlägg där jag berättar mer om honom :)
Sen rider jag en unghäst i stallet som jag hoppat in själv. En jättesöt rödhårig liten tjej som börjar bli riktigt fin o ridbar. Tanken är väl att hon ska komma ut på lättare tävlingar i sommar :)
Det finns även en ponny som jag hoppar ibland, tanken är att jag ska göra det ca en gång i veckan.

Självklart vill jag ha en till häst i träning o tävling, men just nu sätter ekonomin stopp för det..

Må gott!
Sandra Nordlund